Povečan vnos beljakovin z uporabo nadomestnih obrokov, ki so obogateni z beljakovinami v primerjavi s konvencionalnim (klasičnim) vnosom beljakovin in nadomestnim obrokom pri testirancih s prekomerno telesno težo.
Dr. Sc. Marion Flechter – Mors in dr. med. Herwig Ditschuneit, Univerza Ulm, Nemčija
O čem je tekla raziskava?
Ta raziskava je obsegala 110 oseb, ki so imele prekomerno telesno težo. Spremljali so jih 12 mesecev, da bi ugotovili učinek različnih količin beljakovin v prehrani v obdobju nadzorom telesne teže.
Kaj so morali delati testiranci?
Prvi del raziskav je trajal 3 mesece. Ena od skupin – skupina z visokim vnosom beljakovin – je imela program nadzora telesne teže v katerem sta bila dva obroka zamenjana s shake napitkom iz Formule 1 (evropska Formula 1) narejenim z mlekom, ter z dodatkom beljakovin v obliki evropskega Beljakovinskega dodatka v prahu (Formula 3). Druga skupina je dobivala standardno količino beljakovin v hrani. Ti niso uporabljali frapeja kot nadomestnega obroka in naročeno jim je bilo, da jedo standardne količine beljakovin v prehrani z nadzorovanim vnosom kalorij, ki vsebuje vsa živila.
Ostalih devet mesecev raziskave sta obe skupini v okviru svojega programa prehrane uporabljale en frape dnevno kot nadomestni obrok pri čemer so še naprej zadržali različne količine vnosa beljakovin v hrani – tiste količine, ki so jih konzumirali v toku predhodnih treh mesecev.
Kaj se je zgodilo?
Skupna ugotovitev je potrdila, da je imelo konzumiranje frapeja kot nadomestni obrok bogat z beljakovinami za rezultat boljši nadzor telesne teže kot je to v primeru s samo omejitvijo števila kalorij. Raziskava nam je pokazala, da je ko preštevamo kalorije s pitjem 2 shake napitkov iz Formule 1 kot nadomestni obrok učinkoviteje kot nadzor telesne teže s prehranjevanjem s konvencionalno (klasično) hrano.
Ugotovili so še nekaj zelo pomembnega: na koncu raziskave so ugotovili, da je kar 64% testirancev v skupini z visokim vnosom beljakovin bilo veliko manj izpostavljeno tveganju običajnih zdravstvenih problemov povezanih s prekomerno težo, kot v skupini, ki je uživala standardno količino beljakovin, pri njih je to bilo 41% testirancev.
Ali so rezultati že objavljeni?
Izvleček (krajši povzetek) študije te raziskave je bil predstavljen prejšnje leto na Kongresu o debelosti v Ženevi, Švici, ter na globalni konferenci Društva za debelost v Phoenixu, ZDA.
Celotno delo je prav tako predano za objavo v prestižnem zdravstvenem časopisu. Avtorji pričakujejo potrditev o sprejemu dela za objavo.
OPOMBA: Klinična raziskava je raziskava pri kateri skupina raziskovalcev izvaja raziskavo na ljudeh, da bi dobili odgovore na določena vprašanja ali da bi preverili hipotezo.
Dr. sc. Marion Flechtner-Mors je članica Herbalife-ovega Nutricionistično – svetovalnega odbora.
Ti rezultati ne predstavljajo garancije za različne rezultate. Posamezni rezultati konzumiranja proizvodov Herbalife se lahko razlikujejo od osebe do osebe.
Svojega Herbalife distributerja lahko najdete v naslednjih krajih in okolici: Ljubljana, Maribor, Koper, Kranj, Novo mesto, Murska Sobota, Jesenice, Radovljica, Ptuj, Postojna, Nova Gorica, Cerknica, ... Če vas kraj ni naštet, si izberite najbližji kraj in nas pokličite na 030 663 051.



.jpg)
